20 тисяч гривень компенсації для ветеранів та їх родин можуть отримати певні категорії колишніх військовослужбовців. Розповідаємо про це детальніше.
Хто надає допомогу
Допомогу обіцяє Український ветеранський фонд
Яку допомогу можна отримати
Український ветеранський фонд компенсує витрати в розмірі до 20 тисяч гривень на купівлю предметів та товарів для ведення власної справи.
20 тисяч гривень компенсації для ветеранів та їх родин: хто може отримати
Право на компенсацію витрат мають ветерани та члени їх сімей, які є самозайнятими особами (фізичними особами – підприємцями першої, другої та третьої групи платників єдиного податку або особами, що здійснюють незалежну професійну діяльність).
Як отримати кошти
Заявник має надати:
- документ, що посвідчує особу громадянина України (Копія паспорту особи, що подає заявку (всі сторінки) АБО копія ID-картки(обидві сторінки) та копія витягу про реєстрацію місця проживання);
- документ про набуття статусу підприємця фізичною особою (для фізичних осіб — підприємців) (Копія витягу з ЄДРПОУ або іншого інформаційного ресурсу, що містить актуальні дані про ФОП заявника на момент подання заявки для ФОП);
- документ про взяття на облік самозайнятої особи (для самозайнятих осіб);
- документ, що підтверджує один із статусів ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України (обов’язково) (У випадку подання заявки членом сім’ї ветерана подаються документи, що підтверджують належність до члена сім’ї ветерана (такими документами можуть бути: свідоцтво про шлюб, копії свідоцтва про народження та документів що підтверджують спільну реєстрацію з ветераном за однією адресою (копії паспортів заявника та ветерана або витягів про реєстрацію місця проживання, тощо);
- документ, що підтверджує взяття особи на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
- документи, про понесення фактичних витрат, пов’язаних із здійсненням підприємницької або незалежної професійної діяльності самозайнятою особою, які можуть бути компенсовані за рахунок Фонду.
Як подати заявку
Подати заявку можна за цим посиланням.
Інструкція – ТУТ
У випадку зміни ваших банківських реквізитів необхідно невідкладно повідомити про це Фонд відповідним листом на адресу електронної пошти info@veteranfund.mva.gov.ua та надати актуальні банківські реквізити для отримання компенсації.
Якщо ваша заявка відповідає вимогам, після перевірки документів і схвалення — ви отримаєте компенсацію, за наявності відповідних бюджетних асигнувань. Проєкт діятиме до завершення воєнного стану.
Також пропонуємо підписатися на Телеграм-канал ДеДопомога, аби дізнаватися про різні види допомоги українцям
Можливо, вам також буде цікаво: Страховий стаж для пенсії – як підтвердити за відсутності трудової книжки