Одноразова грошова допомога малозабезпеченим у Києві: розповідаємо, хто і як може отримати таку підтримку у столиці України.
Хто надає допомогу
Допомогу надає муніципалітет.
Надавач послуги: Департамент соціальної та ветеранської політики.
Надання та отримання послуги регулюється наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 січня 2025 року No 28 “Про затвердження Порядку надання одноразової адресної матеріальної допомоги малозабезпеченим киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах”.
У чому полягає допомога
Цю виплату коштів міський голова запровадив для підтримки киян, які потребують додаткового захисту. Звернутися по неї можуть малозабезпечені містяни та ВПО, які потрапили у складне становище.
Отримати таку допомогу можна один раз на рік.
Сума допомоги: від 500 до 10 000 грн
Хто може отримати допомогу
Скористатися цією грошовою допомогою можуть малозабезпечені кияни та внутрішньо переміщені особи із середньомісячним доходом на людину в сім’ї не більше 4722 грн. та потрапили у складні життєві обставини.
Одноразова грошова допомога малозабезпеченим у Києві: як отримати
Онлайн
- Авторизуватися на Порталі послуг за цим посиланням.
- Заповнити всі кроки онлайн-форми і завантажити необхідні документи
- Підписати заяву електронним підписом
- Очікувати повідомлення про розгляд вашого запиту
- У разі погодження заяви виплата надійде на соціальний банківський рахунок, який ви вказали
Офлайн
Через найближчий до вас ЦНАП.
Необхідні документи
Онлайн
- Скан-копія паспорта або ID-картки
- Довідка про доходи всіх членів сім’ї за попередні шість місяців
- Документи, що підтверджують складні життєві обставини
- IBAN — номер соціального банківського рахунку
- Скан-копія довідки ВПО
Залежно від вашого статусу також може знадобитися документ, що підтвердить ваше право на соціальну пільгу. Наприклад, пенсійне посвідчення, посвідчення особи з інвалідністю, витяг з реєстру актів цивільного стану громадян, що підтверджує статус одинокої матері або інший документ, що підтвердить належність до вразливих груп населення. Його наявність додатково підтвердить ваші складні життєві обставини.
Якщо за послугою звертається законний представник особи, необхідно буде додати також:
- паспорт опікуна
- документ, що підтверджує повноваження законного представника
Офлайн
Для оформлення послуги в ЦНАП вам знадобиться трохи більше документів.
А саме, до заяви слід додати копії документів:
- паспорту громадянина України;
- довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги (у разі наявності);
- довідки про призначення групи інвалідності (із зазначенням відсотку втрати працездатності) або довідку про відсоток втрати працездатності (для осіб з інвалідністю);
- документів, які підтверджують складні життєві обставини, що обґрунтовують потребу в наданні матеріальної допомоги (для киян, які опинилися в складних життєвих обставинах);
- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи згідно з додатком 2 до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08 червня 2016 року № 352) (для внутрішньо переміщених осіб).
- оригінал довідки про доходи всіх членів сім’ї за попередні шість місяців, виданих за місцем отримання доходів або Державною податковою службою України (окрім довідок про розмір пенсії та/або державних соціальних допомог).
Що відбувається після подання заяви
Термін розгляду заявки – до 30 днів.
Щойно заяву перевірять, ви отримаєте сповіщення в особистому кабінеті, на електронну пошту та в застосунку Київ Цифровий.
Ви зможете отримати виплату на Картку киянина або інший соціальний банківський рахунок, готівкою чи поштовим переказом за місцем отримання пенсії або соціальної допомоги.
Можливі причини відмови
- Відсутність реєстрації у Києві або якщо з моменту реєстрації пройшло менше року
- Неповний пакет документів
- Заява подана після 15 грудня поточного року
- Середньомісячний дохід на людину в сім’ї становить понад 4722 грн
- Кошти, виділені містом для надання матеріальної допомоги у поточному році, вичерпані
Контакти для отримання консультацій
Email: portal.support@kyivcity.gov.ua
Номер телефону: (044) 366-80-22
Також пропонуємо підписатися на Телеграм-канал ДеДопомога, аби дізнаватися про різні види допомоги українцям
Можливо, вам також буде цікаво: Хто може не платити податок на землю і як оформити пільги