Розпочався збір даних отримувачів грошової допомоги від ООН. Українці отримують відповідні СМС. Розповідаємо про це детально.
Хто надав інформацію
Інформацію надав БФ «Посмішка ЮА», який співпрацює зі Всесвітньою продовольчою програмою ООН (ВПП).
Збір даних від отримувачів грошової допомоги від ООН: хто проводить
Всесвітня продовольча програма ООН (ВПП) проведе спеціальний збір даних для отримання відсутньої інформації, необхідної для дотримання оновлених банківських правил для виплат через IBAN.
Які дані має надати отримувач допомоги
В рамках збору інформації, потрібно надати наступні дані:
- Дата народження голови домогосподарства
- По батькові голови домогосподарства
- Ідентифікаційний номер платника податків (для підтвердження)
Як проходить збір даних
ВПП надсилатиме SMS-повідомлення всім людям, у яких потрібно уточнити дані.
У SMS міститиметься: посилання на захищену форму реєстрації та номер гарячої лінії як альтернативний варіант.
Ви можете самостійно перейти за посиланням та надати необхідну інформацію або зателефонувати за номером, який вказаний в SMS-повідомленні, та надати інформацію фахівцю гарячої лінії.
ВПП звертатиметься лише до домогосподарств, яким потрібно надати ці дані. Якщо ви не отримали SMS-повідомлення, це означає, що ваша інформація повна і не потрібно нічого робити.
Для чого проводять збір даних?
Відповідно до оновлених вимог Національного банку України та відповідно до законодавства України, по батькові та дата народження тепер є обов’язковими для проведення банківських платежів через IBAN.
Якщо ви отримуєте грошову допомогу ВПП на свій банківський рахунок, це означає, що відсутність або неправильне ім’я по батькові та дата народження можуть перешкодити здійсненню вашого банківського платежу. Щоб ми могли й надалі надати вам грошову допомогу, коли це можливо та за наявності фінансування, важливо, щоб ваша особиста інформація була повною та точною.
Що таке спеціальний збір даних?
У зв’язку з оновленням вимог Національного банку України щодо банківських переказів, ВПП збирає відсутню інформацію про людей які отримують виплати (дату народження та по батькові), необхідну для дотримання оновлених правил. Це забезпечить для вас безперебійне продовження виплат грошової допомоги.
Хто повинен надавати додаткові дані?
Ця вимога поширюється лише на людей, які отримують грошову допомогу ВПП через IBAN, дата народження та по-батькові яких відсутні в базі даних ВПП. Якщо ви належите до числа таких бенефіціарів, ви отримаєте SMS-повідомлення від ВПП з проханням надати цю інформацію. Якщо ви не отримали SMS, це означає, що ніяких дій робити не потрібно.
Відповіді на важливі питання щодо збору даних
Які особисті дані мені потрібно надати?
Вас просять надати податковий номер (ІПН) голови вашого домогосподарства — особи, яка отримує допомогу, її дату народження та по батькові. Це необхідно для оновлення ваших даних та забезпечення того, що грошові перекази не будуть відхилені банком.
Чи потрібно мені оновлювати цю інформацію (особливо дату народження) для всіх членів моєї родини?
Ні. Вам потрібно надати дату народження та по батькові лише для голови домогосподарства — особи, ім’я якій належить рахунок IBAN, на який надходять грошові виплати. Це необхідно, оскільки нові правила Національного банку України вимагають, щоб реквізити для виплат включали дату народження та по-батькові особи, якій належить рахунок.
Як я можу переконатися, що отримане мною посилання безпечно відкривати?
SMS буде надіслано від офіційного відправника ВПП «UN WFP» або офіційного SMS-каналу ВПП. Посилання перенаправить вас на безпечний домен ВПП. Пам’ятайте: ВПП НІКОЛИ не запитуватиме ваші CVV-коди, номери карток або PIN-коди.
Чи отримаю я повідомлення про те, що моя інформація була оновлена?
Так. Після успішного надсилання інформації ви побачите на екрані підтвердження з ідентифікаційним номером вашої анкети.
Як надати необхідні дані?
Ви можете надати дані через два канали: Бажано: заповніть безпечну онлайн-форму за унікальним посиланням, надісланим у SMS
Альтернативний варіант: через гарячу лінію ВПП.
Що робити, якщо у мене немає смартфона?
Треба подзвонити на гарячу лінію ВПП.
Що станеться, якщо я не надам необхідні дані?
Люди, які не надають необхідні дані, можуть зіткнутися із затримками платежів або перебоями в допомозі від ВПП.
Чи запитуватиме ВПП дані моєї банківської картки або CVV-код?
Ні, ВПП НІКОЛИ не попросить:
- Номер вашої банківської картки
- Коди CVV/CVC
- PIN-коди
Якщо хтось просить надати цю інформацію, стверджуючи, що вона від ВПП, це шахрайство. Будь ласка, негайно повідомте про це на гарячу лінію ВПП.
Чи можу я оновити іншу інформацію (адресу, членів домогосподарства тощо)?
Збір даних стосується ЛИШЕ пропущеної дати народження та імені по батькові. Для отримання інших оновлень, будь ласка, зверніться на гарячу лінію ВПП.
КОНТАКТИ
- Гаряча лінія ВПП: 0 800 600 122 (08:00-18:00)
- БФ «Посмішка ЮА»: 050 460 22 40 (Пн-Пт: 09:00-17:00)
Також пропонуємо підписатися на Телеграм-канал ДеДопомога, аби дізнаватися про різні види допомоги українцям.
Можливо, вам також буде цікаво: Чи включаються виплати «Зимова підтримка» в сукупний дохід сім’ї при обчисленні субсидії




