[:ru]Налоги для ФОПов вырастут: сколько будут платить предприниматели[:ua] Податки для ФОПів зростуть: скільки платитимуть підприємці[:]

[:ru]Налоги для ФОПов вырастут уже в следующем году. Кабинет министров представил бюджетную декларацию на 2022 – 2024 годы, в которой заложили минимальную зарплату и прожиточный минимум. На основе этих данных журналисты 24 канала подсчитали, какими будут налоги для ФОПов, передает НСН.

В начале 2022 года украинцы будут получать минимальную зарплату в размере 6 500 гривен, а прожиточный минимум для трудоспособных лиц будет – 2 481 гривна. На основе этих данных, журналисты рассчитали что ФОПы будут платить:

Налоги для 1 группы ФОП с 1 января 2022 года

  • ЕСВ – 1 430 гривен (22% от минимальной зарплаты).
  • Единый налог – 248 гривен 10 копеек (10% от прожиточного минимума по состоянию на 1 января).

Налоги для 2 группы ФОП с 1 января 2022 года

  • ЕСВ – 1 430 гривен (22% от минимальной зарплаты).
  • Единый налог – 1 300 гривен (20% от минимальной зарплаты по состоянию на 1 января).

Налоги для ФОП 3 группы с 1 января 2022 года

  • ЕСВ – 1 430 гривен (22% от минимальной зарплаты)
  • 5% от дохода или 3% + НДС

Минимальную зарплату и прожиточный минимум будут пересматривать в течение года: с 1 июля вырастет прожиточный минимум для трудоспособных лиц до 2 600 гривен в июле и минимальная зарплата – до 6 700 гривен в октябре. На единый налог это не повлияет, так как он является фиксированным в течение всего года. А вот размер ЕСВ вырастет с 1 октября и для всех групп составит 1 474 гривны.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

Сейчас все группы уплачивают 1 320 гривен ЕСВ. Дополнительно, первая группа платит 227 гривен единого налога, вторая группа – 1 200 гривен, а третья – 5% от дохода.

Какие налоги будут платить ФОП в 2023 году

Налоги для 1 группы ФОП с 1 января 2023 года

  • ЕСВ – 1578 гривен 72 копейки (22% от минимальной зарплаты).
  • Единый налог – 268 гривен 40 копеек (10% от прожиточного минимума по состоянию на 1 января).

Налоги для 2 группы ФОП с 1 января 2023 года

  • ЕСВ – 1578 гривен 72 копейки (22% от минимальной зарплаты).
  • Единый налог – 1 435 гривен 20 копеек (20% от минимальной зарплаты).

Налоги для ФОП 3 группы с 1 января 2023 года

  • ЕСВ – 1578 гривен 72 копейки (22% от минимальной зарплаты).
  • 5% от дохода или 3% + НДС.

В июле 2023 года прожиточный минимум для трудоспособных лиц вырастет до 2 813 гривен. А в декабре – до 2 880 гривен. Минимальная зарплата же останется без изменений. А поэтому налоги для ФОПов в течение 2023 года не будут меняться.

Какие налоги будут платить ФОП в 2024 году

С 1 января 2024 года минимальная зарплата вырастет до 7 665 гривен. Прожиточный минимум останется на декабрьском уровне – 2 880 гривен. Затем на основе этих выплат в очередной раз вырастут налоги для физических лиц-предпринимателей.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

Налоги для 1 группы ФОП с 1 января 2024 года

  • ЕСВ – 1686 гривен 30 копеек (22% от минимальной зарплаты).
  • Единый налог – 288 гривен (10% от прожиточного минимума по состоянию на 1 января).

Налоги для 2 группы ФОП с 1 января 2024 года

  • ЕСВ – 1686 гривен 30 копеек (22% от минимальной зарплаты).
  • Единый налог – 1 533 гривны (20% от минимальной зарплаты).

Налоги для ФОП 3 группы с 1 января 2024 года

  • ЕСВ – 1686 гривен 30 копеек (22% от минимальной зарплаты).
  • 5% от дохода или 3% + НДС.

Минимальная зарплата не изменится в течение года, а вот прожиточный минимум вырастет дважды: с 1 июля до 3 018 гривен и с 1 декабря – до 3 082 гривен. Но это уже не повлияет на размер налогов.

Что такое бюджетная декларация 2022 – 2024 годов

Бюджетная декларация – это документ среднесрочного бюджетного планирования. Он определяет основы бюджетной политики и показатели государственного бюджета на среднесрочный период. Важно, что она является основой для составления проектов бюджета на последующие годы. Но цифры могут отличаться.

Прожиточный минимум могут резко повысить

Обратите внимание, что в бюджетной декларации заложено постепенное и медленное поднятие прожиточного минимума, а следовательно и единого налога для ФОПов. Но законопроект №3515, за который Рада уже проголосовала в первом чтении, предусматривает стремительное поднятие прожиточного минимума – почти в 2,5 раза. А затем и некоторые налоги могут стремительно вырасти.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

Кстати, недавно “НСН” писал:

Налог на недвижимость: сколько, кому и когда платить

Сколько стоит земля в Украине: где самая высокая и самая низкая цена

Конец эпохи бедности откладывается: украинцам показали зарплаты и пенсии до 2024 года[:ua]Податкі для ФОПів зростуть вже у наступному році. Кабінет міністрів представив бюджетну декларацію на 2022 – 2024 роки, в якій заклали мінімальну зарплату та прожитковий мінімум. На основі цих даних журналісти 24 каналу підрахували якими будуть податки для ФОПів, передає НСН.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

На початку 2022 року українці отримуватимуть мінімальну зарплату у розмірі 6 500 гривень, а прожитковий мінімум для працездатних осіб буде – 2 481 гривня. На основі цих даних, журналісти розрахували що ФОПи платитимуть:

Податки для 1 групи ФОП з 1 січня 2022 року

  • ЄСВ – 1 430 гривень (22% від мінімальної зарплати).
  • Єдиний податок – 248 гривень 10 копійок (10% від прожиткового мінімуму станом на 1 січня).

Податки для 2 групи ФОП з 1 січня 2022 року

  • ЄСВ – 1 430 гривень (22% від мінімальної зарплати).
  • Єдиний податок – 1 300 гривень (20% від мінімальної зарплати станом на 1 січня).

Податки для 3 групи ФОП з 1 січня 2022 року

  • ЄСВ – 1 430 гривень (22% від мінімальної зарплати)
  • ​5% від доходу або 3% + ПДВ

Мінімальну зарплату та прожитковий мінімум переглядатимуть протягом року: з 1 липня зросте прожитковий мінімум для працездатних осіб до 2 600 гривень у липні та мінімальна зарплата – до 6 700 гривень у жовтні. На єдиний податок це не вплине, оскільки він є фіксованим протягом всього року. А от розмір ЄСВ зросте з 1 жовтня і для всіх груп становитиме 1 474 гривні.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

Наразі всі групи сплачують 1 320 гривень ЄСВ. Додатково, перша група платить 227 гривень єдиного податку, друга група – 1 200 гривень, а третя – 5% від доходу.

Які податки платитимуть ФОПи у 2023 році

Податки для 1 групи ФОП з 1 січня 2023 року

  • ЄСВ – 1578 гривень 72 копійки (22% від мінімальної зарплати).
  • Єдиний податок – 268 гривень 40 копійок (10% від прожиткового мінімуму станом на 1 січня).

Податки для 2 групи ФОП з 1 січня 2023 року

  • ЄСВ – 1578 гривень 72 копійки (22% від мінімальної зарплати).
  • Єдиний податок – 1 435 гривень 20 копійок (20% від мінімальної зарплати).

Податки для 3 групи ФОП з 1 січня 2023 року

  • ЄСВ – 1578 гривень 72 копійки (22% від мінімальної зарплати).
  • ​5% від доходу або 3% + ПДВ.

У липні 2023 року прожитковий мінімум для працездатних осіб зросте до 2 813 гривень. А у грудні – до 2 880 гривень. Мінімальна зарплата ж залишиться без змін. А тому податки для ФОПів протягом 2023 року не будуть змінюватися.

Які податки платитимуть ФОПи у 2024 році

З 1 січня 2024 року мінімальна зарплата зросте до 7 665 гривень. Прожитковий мінімум залишиться на грудневому рівні – 2 880 гривень. Відтак на основі цих виплат вчергове зростуть податки для фізичних осіб-підприємців.

Податки для 1 групи ФОП з 1 січня 2024 року

  • ЄСВ – 1686 гривень 30 копійок (22% від мінімальної зарплати).
  • Єдиний податок – 288 гривень (10% від прожиткового мінімуму станом на 1 січня).

Податки для 2 групи ФОП з 1 січня 2024 року

  • ЄСВ – 1686 гривень 30 копійок (22% від мінімальної зарплати).
  • Єдиний податок – 1 533 гривні (20% від мінімальної зарплати).

Податки для 3 групи ФОП з 1 січня 2024 року

  • ЄСВ – 1686 гривень 30 копійок (22% від мінімальної зарплати).
  • ​5% від доходу або 3% + ПДВ.

Мінімальна зарплата не зміниться протягом року, а от прожитковий мінімум зросте двічі: з 1 липня до 3 018 гривень та з 1 грудня – до 3 082 гривень. Та це вже не вплине на розмір податків.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

Що таке бюджетна декларація 2022 – 2024 років

Бюджетна декларація – це документ середньострокового бюджетного планування. Він визначає засади бюджетної політики та показники державного бюджету на середньостроковий період. Важливо, що вона є основою для складання проєктів бюджету на наступні роки. Але цифри можуть відрізнятися.

Прожитковий мінімум можуть різко підвищити

Зверніть увагу, що у бюджетній декларації закладене поступове і повільне підняття прожиткового мінімуму, а відтак і єдиного податку для ФОПів. Але законопроєкт №3515, за який Рада вже проголосувала у першому читанні, передбачає стрімке підняття прожиткового мінімуму – майже у 2,5 раза. А відтак і деякі податки можуть стрімко зрости.

До речі, нещодавно “НСН” писав:

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

Податок на нерухомість: скільки, кому і коли платити

Скільки коштує земля в Україні: де найвища і найнижча ціна

Кінець епохи бідності відкладається: українцям показали зарплати і пенсії до 2024 року[:]

Пошук
e-mail
Важливі
Новини
Lite
Отримати допомогу
Радіо