Іноді бувають ситуації, коли ви оплатили за розподіл газу, але в особистому кабінеті інформація не оновилася. Чому так і на що звернути увагу?
В компанії «Газмережі» пояснили, чому так і що робити, аби інформація була внесена і платіж зараховано коректно, передають «Новини України – НСН».
У «Газмережі» наголошують: щоб уникнути боргів, рекомендуємо вносити оплату до 20 числа кожного місяця.
Оплатили за розподіл газу, але в особистому кабінеті інформація не оновилася?
Якщо ви вже оплатили через онлайн-банкінг, але платіж ще не з’явився в особистому кабінеті «Газмережі» — не хвилюйтеся, система опрацьовує дані, – запевняють у компанії
Процес оновлення інформації в кабінеті виглядає так: спершу банк формує реєстр платежів, а вже потім передає ці дані компанії. Через це може виникнути затримка у відображенні коштів.
Що важливо вказати у призначенні платежу:
- номер особового рахунку (починається на 0320);
- адресу та ПІБ власника оселі.
Ці дані гарантують, що ваш платіж буде зараховано коректно та вчасно.
Якщо ви сплачуєте за розподіл газу не через особистий кабінет «Газмережі», обов’язково уважно перевіряйте реквізити!
Можливо, вам також буде цікаво: Що робити, якщо випрали банківську картку в машинці – поради