×

⚠️ БЕЗПЕКА ТА ІНФОРМАЦІЯ

Додаток «де Допомога» є виключно інформаційним ресурсом.

Ми лише публікуємо перевірені новини про державну, міжнародну допомогу та допомогу від українських благодійників.

Відмова від відповідальності: Ми не несемо відповідальності за зміст програм допомоги та рішення організацій-донорів щодо надання виплат. Вся інформація надається з ознайомчою метою.

Які раціони харчування найбільше небезпечні для здоров’я людини

Науковці з Великої Британії, Австралії та Китаю визначили, які раціони харчування найбільше пов’язані з утворенням серцево-судинних захворювань та ризиком смерті.

Про це йдеться в дослідженні, оприлюдненому в журналі BMC Medicine, пише Громадське, передає НСН.

Так, учені з Пекінського та Оксфордського університетів, а також з Університету Західної Австралії проаналізували дані британського біобанку про здоров’я та спосіб життя більш як 116 тисяч людей.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ
РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

За майже 5 років у 4 245 з них зафіксували серцево-судинні захворювання, інфаркти та інсульти, 838 померли через це. Ще 3629 людей померли від інших причин. Науковці визначили, що два режими харчування пояснюють 63% відмінностей в енергетичній щільності, наявності цукру і жиру.

Перший режим передбачає активне споживання шоколаду та кондитерських виробів, масла і хліба з низьким вмістом клітковини, але водночас недостатню кількість свіжих фруктів і овочів. За такого раціону ризик серцево-судинних захворювань підвищувався в 1,07 раза, а ризик смерті від будь-якої причини — у 1,37 раза.

У другому режимі харчування переважали цукровмісні напої, фруктові соки та столовий цукор, а також консерви. У такому випадку ризик серцево-судинних захворювань підвищувався в 1,14 раза, а ризик смерті від будь-якої причини — у 1,11 раза.

РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ
РЕКЛАМНИЙ КОНТЕНТ

«Раціон, у якому регулярно присутні продукти з високим вмістом жирів і/або цукру, був пов’язаний із вищим ризиком серцево-судинних захворювань і навіть смерті»,зазначили дослідники.

Науковці сподіваються, що ці знання допоможуть людям визначити конкретні продукти та напої, які є головними елементами нездорового режиму харчування.

Що краще не їсти і не пити на Новий Рік – попередження МОЗ

× Зверніть увагу!

Щоб отримувати сповіщення про надання допомоги, завантажте мобільний додаток "Де Допомога"

ВСТАНОВИТИ

Copyright © 2009-2025
"де Допомога" - актуальна інформація про допомогу в Україні від благодійників та держави.

Звернутися за допомогою: zvernennya@mlsp.gov.ua
Написати в редакцію: nsn-news@ukr.net

Пошук
e-mail
Важливі
Новини
Lite
Отримати допомогу
Радіо