Квартири у Дніпрі на Дім РІА

7 прийомів тайм-менеджменту, які легко реалізувати за допомогою ноутбука

7 прийомів тайм-менеджменту, які легко реалізувати за допомогою ноутбука

У сучасному ритмі життя час став найціннішим ресурсом. Класичні методи управління часом, наприклад, щоденники, стікери або списки на папері, все ще корисні, але вже не відповідають динаміці цифрової епохи.

Тайм-менеджмент це не про записи в щоденнику. У розпорядженні зайнятої людини потужний інструмент 一 ноутбук, який здатен робити планування та контроль значно ефективнішим. Розглянемо сім прийомів тайм-менеджменту, які легко реалізувати за допомогою комп’ютера.

Метод Помодоро через додатки Focus To-Do, Tomato Timer

Метод Pomodoro 一 це техніка управління часом, яка передбачає роботу в інтервалах по 25 хвилин з невеликими перервами. Це дає можливість зосередитися та уникнути вигорання.

Як реалізувати функцію за допомогою ноутбука:

  • Focus To-Do, поєднує в собі трекер Pomodoro і менеджер завдань;
  • Tomato Timer, простий браузерний таймер без зайвих функцій.

Встановивши час, користувач формує ритм, який не дає йому можливості відволікатися на другорядні деталі.

Коли потрібно придбати техніку для роботи, то смартфон, планшет і ноутбук у Цитрус обрати зручно та швидко.

Використання календарів для планування дня: Google Calendar

Цифровий календар є базовим інструментом для організації дня. З його допомогою можна:

  • структурувати завдання по годинах;
  • встановлювати нагадування;
  • ділитися подіями;
  • синхронізувати плани між пристроями.

Найпопулярнішим ресурсом на сьогодні є Google Calendar, який зарекомендував себе зручним та інтуїтивно зрозумілим.

AD_4nXc_e8Tw4CFd30xG4le4Jy0llAvJ-L81Z_4hw8lpaNO1Lx_amBZqLE1bK-gSvADDVGjyApfbDL7G_OQcjOb3grI1YTCjS6CL_gwrNkur8mctkaUgkhYwz3W1I3QKUXRrwG7sa5LXvQ?key=ZFJhY9983jqglhBmryJiyw

Списки справ у цифровому форматі: Todoist, Microsoft To Do

Сьогодні на заміну паперовим стікерам на екрані прийшли to do списки, які не губляться і завжди під рукою. Найпопулярнішими додатками можна назвати:

  • Todoist: дає можливість створювати ієрархію завдань, виставляти пріоритети і встановлювати дедлайни;
  • Microsoft To Do: інтегрується з Outlook, має простий інтерфейс і підтримує загальні списки.

Треки часу на проєкти

Особливо корисно для тих, хто працює з кількома проєктами одночасно або працює з погодинною оплатою.

Toggl Track дає можливість вручну або автоматично відстежувати, яка кількість часу витрачається на певні завдання. Harvest особливо корисний для команд, адже дає можливість виставляти рахунки на основі відпрацьованих годин.

Додатково трекери часу допомагають визначити пожирачів часу та коригувати свій розклад на основі цих даних.

Правило двох хвилин: дрібні завдання під контролем

Правило 2 хвилин говорить: якщо завдання здійсненне за менш ніж 2 хвилини, це потрібно зробити просто зараз. Тут ноутбук стає найкращим помічником:

  • відповісти на лист 一 1 хвилина;
  • відповісти в Telegram 一 30 секунд;
  • зберегти документ на Google диск 一 кілька секунд.

Регулярне та невідкладне виконання дрібних справ одразу знижує психологічне навантаження на людину та звільняє час для більш серйозних завдань.

Пошук
e-mail
Важливі
Новини
Lite
Отримати допомогу
Радіо