Бренд Fendi цьогоріч представив декілька модних колекцій на головних світових подіумах. Як і зазвичай, це сезонні колекції, які покликані надихнути модних поціновувачів на створення стильних образів у будь-яку пору року. Що підготували Fendi у 2025?
- Spring/Summer 2025 — A Century in Style.
Реверанс у бік шалених 20-х та джазової епохи: сукні з воланами, бахромою в стилі арт-деко та прозорою органзою. Аксесуари колекції створені під керівництвом Сільвії Вентуріні та ювелірні прикраси від Дельфіни Делетрез; особлива увага приділяється ремісничим виробам. - Fall/Winter 2025 — Lo Spirito del Tempo.
Святкування 100-річчя Fendi під творчим керівництвом Сільвії Вентуріні Фенді. Показ відбувся в Spazio Fendi в Мілані, з подіумом, який символічно відкрився, коли онуки Сільвії відтворили дебют Карла Лагерфельда, що відбувся в 1967 році. Багаті фактури — овчина з сотами, скульптурні рукави — в глибоких земляних тонах і теплих відтінках заходу сонця. Видатні аксесуари: новий гаманець Giano у формі місяця; оновлений дизайн сумки Spy Bag з овчини; версії Baguette та Peekaboo з овчини/замші з рифленою поверхнею.
Культурна діяльність Fendi
Грот Діани на віллі д’Есте під Римом був знову відкритий для відвідувачів після майже півстолітнього закриття та двох років реставраційних робіт завдяки зусиллям Автономного інституту вілли Адріана та вілли д’Есте в Тіволі під патронатом Fendi. «Реставрація Грота Діани на Віллі д’Есте для Fendi — це акт любові. Глибоко вкорінений в Римі, де з 1925 року знаходиться фундамент і творче серце нашого Будинку, цей проєкт являє собою ще одну інвестицію в майбутнє, яке починається з пам’яті про минуле: зобов’язання зберегти красу та історію нашої країни, передавши цей дорогоцінний пам’ятник майбутнім поколінням», — каже Сільвія Вентуріні Фенді.
Новинки бренд MSGM
MSGM бренд, що ніколи не залишався поза увагою модних поціновувачів. Своєю простотою й легкістю він завоював любов клієнтів з перших колекцій. Що ж пропонує MSGM сьогодні?
- MSGM Spring/Summer 2025.
Массімо Джорджетті відсвяткував 15-річчя бренду показом у штаб-квартирі MSGM, натхненний своєю віллою на Тірренському морі, La Vedetta. Він обрав більш інтимну інсталяцію: лабіринт з блакитного піску, що перегукується з архітектурою вілли. У цій колекції виділяються морські мотиви: матроські капелюхи, принти крабів, дельфінів і морські смужки яскраво проступають в одязі унісекс. У дизайні використана смілива палітра кольорів: електричний блюз, тропічний апельсин, пікантний лайм домінують у лінійці, врівноважені інсталяціями на склі під час показу. Ще одною особливістю стали мистецькі колаборації. Британський художник Люк Едвард Холл створив принти (наприклад, сорочки для боулінгу з морською тематикою), а художник Лука Де Гаетано намалював квіти на сукнях та сорочках. - Fall/Winter 2025.
Представлена під час чоловічого Тижня моди в Мілані, колекція MSGM FW25 втілювала психоделічну подорож, що поєднує фантазію та реальність. Мотив кролика символізував допитливість, трансформацію, бунт та самоаналіз. Серед провідних мотивів елементи в стилі гранж: випраний денім, мармурові фактури; деконструйоване пошиття з навмисними зморшками; графічні слогани: «Я люблю гриби», «Softcore»; багатий трикотаж та верхній одяг із шерстяним жакардом та текстурами ручної роботи.
У своєму розвитку бренд взяв конкретний напрямок. Це поєднання грайливої юності з витонченістю, вирішення творчих викликів через колаборації з художниками, наголос на оптимізмі та сюрреалістичному експресіонізмі в турбулентні часи.