Квартири у Дніпрі на Дім РІА

SEO-аудит — необхідність чи марна витрата коштів?

SEO-аудит — необхідність чи марна витрата коштів?

Багатьом власникам сайтів знайома ситуація: дизайн виглядає привабливо, великий асортимент, зручна форма оформлення замовлення, але трафіку чомусь немає. Причин, чому люди не йдуть на сайт, насправді безліч — від неправильного підбору ключових слів до повільної швидкості завантаження сторінок.

Часто навіть дрібниці, які на перший погляд непомітні, можуть призводити до погіршення видимості сайту. Щоб зрозуміти, що саме гальмує трафік, потрібен комплексний SEO-аудит. З його допомогою можна виявити сильні та слабкі сторони сайту й отримати конкретний план дій для покращення позицій у пошуковій видачі.

Коли без SEO-аудиту не обійтись

Звісно, аудит необхідний у тому випадку, коли ви помітили, що сайт почав втрачати видимість в інтернеті. Якщо сторінки опинилися на далеких позиціях у пошуку, це перший сигнал наявності проблем. Також проведення аудиту необхідне, якщо конкуренти різко випередили вас у видачі. Аудит допоможе зрозуміти, яким чином вони залучають більше клієнтів, ніж ви, та виправити це.

Також без аудиту не обійтись, якщо відбулися зміни в алгоритмах Google. Кожне оновлення може впливати на результати ранжування — інколи доволі суттєво. А без аудиту складно зрозуміти, що саме призвело до втрати позицій.

Крім цього, радимо проводити аудит після редизайну чи внесення технічних змін на сайт. Адже навіть невеликі зміни у структурі сайту можуть негативно вплинути на позиції. В цілому, аудит потрібен завжди, коли є сумніви, що ваш вебресурс працює на повну силу.

Як проводиться комплексний аналіз сайту

Зображення3

Аудит складається з кількох етапів:

  • Спершу аналізується технічний стан ресурсу. Зокрема, правильність індексації, швидкість завантаження, адаптивність для мобільних пристроїв, наявність помилок.
  • Далі оцінюються структура сторінок, метатеги, заголовки, якість контенту. Особлива увага приділяється аналізу конкурентів: що вони роблять краще, які ключові слова використовують, які канали просування залучають.
  • Після цього перевіряють якість зовнішньої оптимізації: посилальний профіль, репутацію сайту тощо.
  • Завершальний етап — підготовка детального звіту, який містить конкретні рекомендації: що потрібно виправити та які дії допоможуть в короткі терміни зайняти бажані позиції.

Грамотний SEO-аудит допоможе зрозуміти, в якому напрямку потрібно рухатись. Ви зможете побачити не тільки наявні проблеми, але і потенціал для розвитку. Наприклад, які сторінки можуть приносити більше клієнтів, якщо використовувати правильні ключові слова.

Самостійно провести якісний аудит практично неможливо, адже потрібно розумітись у багатьох нюансах і використовувати безліч інструментів. Саме тому цю роботу варто довірити професіоналам. Свої послуги пропонує українська агенція Wezom. Фахівці проводять комплексні аудити сайтів різних масштабів і пропонують рішення, адаптовані під потреби конкретного бізнесу.

Джерело: https://wezom.com.ua/kompleksnyj_analiz_sajta

Пошук
e-mail
Важливі
Новини
Lite
Отримати допомогу
Радіо