Фото у застосунку “Резерв+” досі відображається не у всіх. Що кажуть у Міноборони.
Чому у “Резерв+” не відображається фото
У Міністерстві оборони пояснюють це поетапним завантаженням даних і можливими прогалинами в реєстрах..
Про це повідомив в ефірі телемарафону “Єдині новини” керівник Директорату цифрової трансформації Міноборони Артем Романюков, передають “Новини України – НСН”.
За його словами, система підтягує фото поступово через великий обсяг користувачів – яких близько 6 мільйонів – щоб уникнути збоїв.
Тим, у кого замість фото лишається порожнє поле, Романюков радить оновити застосунок до останньої версії в App Store або Google Play і повторно надіслати запит на оновлення військово-облікового документа всередині “Резерв+”.
“Швидше за все, у більшості користувачів фотографії підтягнуться”, – сказав він.
Водночас посадовець наголосив: для частини громадян фото може не з’явитися через відсутність цифрового зображення в держреєстрах.
“Єдиний нюанс у тому, що фотографії в електронному вигляді є тільки у тих, хто має біометричний закордонний паспорт”, – пояснив Романюков.
Саме з демографічного реєстру, де зберігаються фото на закордонний паспорт, “Резерв+” отримує зображення; якщо такого фото немає, підвантажити його системі нізвідки.
У Міноборони підкреслюють, що документ у “Резерв+” залишається чинним навіть без фотографії, однак перевірка може бути довшою.
Для додаткової ідентифікації вас можуть попросити надати ще документи з фотографією, які посвідчують особу”, – попередив Романюков.
Тож у разі відсутності фото в застосунку варто мати при собі паспорт або водійське посвідчення, щоб представники ТЦК чи поліції могли підтвердити особу.
Раніше в Міноборони повідомляли про оновлення “Резерв+” – у застосунку має з’явитися фото власника. Також надходитимуть сповіщення про повістки та адмінсправи.
Ще новини України: Як отримати нове посвідчення УБД замість втраченого – Міноборони спростило процедуру





