Військовозобов’язаним громадянам варто знати, як здійснити виправлення неточних даних у “Резерв+” і які є варіанти взаємодії із ТЦК.
Про некоректні чи неточні дані у застосунку “Резерв+” військовозобов’язані повинні повідомити у територіальний центр комплектування. Існує два варіанти взаємодії із ТЦК.
Про це на порталі “Юристи.UA” написав адвокат Юрій Айвазян, передають “Новини України – НСН”.
Два варіанти взаємодії із ТЦК для виправлення неточних даних у “Резерв+”
У деяких громадян після встановлення на смартфон застосунку “Резерв+” виявилися проблеми із військово-обліковими даними. У них, зокрема, виявилися неточності та застарілі дані.
Адвокат пояснив, як військовозобов’язаний громадянин може виправити ці неточності.
За словами Юрія Айвазна, існує два варіанти взаємодії із територіальним центром комплектування.
Варіант перший – у паперовій формі.
“Громадянин повинен звернутися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку”, — зазначив Айвазян.
Другий варіант – звернення до ТЦК у електронному вигляді.
“Громадянин повинен скористатися засобами електронного кабінету призовника, військовозобов’язаного, резервіста для звернення до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем перебування на військовому обліку”, — наголосив Юрій Айвазян.
У будь-якому випадку необхідно поінформувати ТЦК про некоректність тих чи інших даних, які мають бути приведені до актуального стану.
Ще новини України: Штрафи від ТЦК українцям за кордоном – за що карають та як сплатити зі знижкою 50%