В УЗ 9 жовтня зробили заяву про залізничне сполучення з Чернігівщиною і Сумщиною. Тут запевняють, що воно не припиняється. На окремих ділянках з міркувань безпеки застосовують комбіновану логістику: поїзд + автобус.
Про це «Новини України – НСН» інформують з посиланням на Укрзалізницю.
Що кажуть в УЗ про залізничне сполучення з Чернігівщиною і Сумщиною
Щоб не наражати на небезпеку пасажирів і залізничників, дотримуємося протоколів безпеки. Потяги далекого та приміського сполучення до Чернігівської та Сумської областей курсують зміненими та комбінованими маршрутами. Якщо через безпекову ситуацію поїзд не може дістатися до кінцевих станцій у регіоні — пасажирів доправляємо автобусними трансферами, – кажуть в УЗ
Зараз така логістика діє для Шостки, Конотопа, Ромнів, Носівки й Ніжина.
Наприклад, приміські поїзди наразі курсують до Носівки, далі до Ніжина можна дістатися автобусом.
Разом із Чернігівською та Сумською ОВА і міськими головами працюють над оперативною організацією трансферів.
Бачимо шквал ваших запитань про завтрашні рейси, тому заздалегідь готуємо до того, що маршрути можуть бути комбінованими, але скасувань не передбачається, – наголошують в УЗ
Оперативно оновлюється інформацію про затримки та зміни на офіційних ресурсах УЗ і не шкодують бонусних “обіймашок” у застосунку для всіх, чий поїзди затрималися через обстріли.
В тому числі це стосується поїздів, які затрималися на відправку “ланцюговою реакцією”: наприклад, поїзд №780 Київ — Суми відправився зі станції Київ-Пасажирський о 18:00 на годину пізніше графіка через попереднє спізнення по дорозі з Сум.
Крім того, просимо всіх дотримуватися заходів безпеки та по сигналу наших поїзних бригад та працівників вокзалів максимально швидко переходити до укриттів, – закликають в УЗ
Наступна доба теж буде непростою, однак залізничне сполучення з північними областями триває, а залізниця має всі необхідні резервні протоколи, резервні локомотиви та сценарії комбінованих трансферів.
Ще новини України: Атака на залізничний вокзал у Шосткинській громаді – ворог поцілив у пасажирський потяг