Українці досить часто стикаються з ситуацією, коли у приватному повідомленні просять позичити гроші нібито знайомі люди і навіть рідні чи близькі. Але насправді, частіше за все – це шахраї, які просто зламали акаунт.
У поліції розповіли, як діяти у подібних ситуаціях, аби не стати «спонсором» злочинця, передають «Новини України – НСН».
Правоохоронці зазначають, що зловмисники дедалі частіше використовують соцмережі та месенджери, зламують акаунти та від імені власників сторінок пишуть їхнім знайомим, просячи терміново переказати гроші.
Потерпілі, будучи впевненими, що спілкуються з рідними чи друзями, переказують кошти на рахунки аферистів. Лише згодом з’ясовується, що близька людина про жодну позику не просила.
У приватному повідомленні просять позичити гроші: як не стати жертвою шахрая
Правоохоронці радять:
- не надсилайте кошти лише на підставі текстового чи голосового повідомлення;
- завжди телефонуйте особисто тому, хто нібито просить гроші;
- звертайте увагу на стиль повідомлення та можливі помилки у ньому;
- ніколи не надсилайте фото банківських карток, паролі чи коди підтвердження.
Дотримання цих простих правил допоможе зберегти ваші заощадження.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, негайно телефонуйте за номером 102.
Можливо, вам також буде цікаво: ПриватБанк змінив тариф на переказ коштів – подробиці