Квартири у Дніпрі на Дім РІА

Ворог погрожує зупинити залізницю в Україні, на рейках знаходять небезпечні пристрої: до чого готуватися пасажирам

Ворог погрожує зупинити залізницю в Україні, на рейках знаходять небезпечні пристрої: до чого готуватися пасажирам

Ворог погрожує зупинити залізницю в Україні. Окупанти від самого початку війни атакують інфраструктуру перевізника. Але останнім часом ситуація загострилася. Зокрема, почастішали спроби диверсій. З цього приводу до громадян звернувся голова правління УЗ Олександр Перцовський.

Перцовський оприлюднив звернення на своїй сторінці у Фейсбуці, передають «Новини України – НСН».

Ворог погрожує зупинити українську залізницю

З різних ворожих ресурсів доносяться хижацькі погрози пропагандистів – зупинити залізницю як головну артерію країни, вдарити по нашій інфраструктурі. Нібито у відповідь. Правда ж в тому, що це не погрози і ніяка не відповідь, а наша щоденна реальність понад 3 роки, – каже Перцовський

Ворог погрожує зупинити залізницю в Україні, на рейках знаходять небезпечні пристрої: до чого готуватися пасажирам

Він розповів, що нещодавно працював у Херсоні із залізничниками.

Кожен приїзд туди – навипередки із дронами, люди очікують на прибуття поїзда в укритті, за локомотивами женуться дрони, спалені наші вагони, є загиблі. Втім, це не змусить нас обірвати сполучення із українським Херсоном – в броніках та касках машиністи продовжують вести поїзди, а колійники, зв’язківці, енергетики – відновлювати інфраструктуру після обстрілів. Так само – на Донеччині, Сумщині, Харківщині, Запоріжжі та інших регіонах, – пише голова правління УЗ

За його словами, загалом залізничну інфраструктуру атакували понад 3700 разів. Злочинів, кваліфікованих як диверсія або терорестичний акт – біля 300, як порушення законів та звичаїв війни – понад 400. Чого тільки не летіло по залізничній інфраструктурі: калібри, х-22 та х-101, КАБи та ФАБи, с-300/с-400, б’ють артилерією та шахедами, та й вже на окремих ділянка – прицільно женуться за рухомим складом дронами

На рейках знаходять небезпечні пристрої

Зараз, за словами Перцовського, ворог активізувався особливо підступно. На коліях один за одним знаходять спеціальні пристрої, сконструйовані так, щоб потяги зійшли з рейок.

Останні приклади: тиждень тому машиністи рухались із особливою пильністю і встигли екстренно зупинитись буквально за 50 м, запобігши наїзду. Після того за 2 дні інша на сусідньому непарному перегоні виявила аналогічний пристрій. Тут же повідомила станцію. Було перекрито рух. Поруч із пристроєм знайшли засоби фотофіксації

Саме завдяки  пильності та злагодженості дій залізничників досі вдавалось уникали складних наслідків, попереджувати найгірші випадки. Такі випадки відзначаються та преміюються! – зазначив Перцовський

Ворог погрожує зупинити залізницю в Україні, на рейках знаходять небезпечні пристрої: до чого готуватися пасажирам

Що далі?

Голова правління УЗ каже:

  • Вважаємо правильним комунікувати відверто про ті ризики, яким протидіємо
  • Вживаємо заходи разом із усіма причетними службами, щоб ці ризики мінімізувати (тут і інструктажі всім залізничникам на лінії, і обмеження швидкостей, преміювання співробітників за пильність, багато додаткових технічних й організаційних заходів, про які не варто кричати). Постійно діє Оперативний штаб
  • Українці пишаються вчасністю Укрзалізниці, особливо в порівнянні із європейськими операторами, але принагідно вибачаюсь – через заходи, що вживаються – десь ми будемо їхати повільніше, десь затримаємось на додатковий контроль – вибачаємось за це заздалегідь!

До чого закликають пасажирів і до чого слід бути готовими

Перцовський каже:

  • Передовсім, бути максимально пильними. До всього, що відбувається навколо – на вокзалах, навколо колій, коли дивитесь у вікно! Будь-які підозрілі дії, особи, предмети – повідомляйте працівникам залізниці поруч чи правоохоронцям відразу.
  • Прибувати на вокзали заздалегідь – 20-30 хвилин бажано. Ми будемо посилювати контрольні заходи на вокзалах. Як би ми не хотіли відчиняти двері наших вокзалів поширше, наразі – ключове це безпека кожного та кожної, хто нам довіряє своє пересування
  • Планувати подорожі так, щоб бути готовими на певні сповільнення та затримки, НЕ планувати свої стикування хвилина в хвилину… писати це – для мене як «ножем по серцю», адже роки своєї роботи присвятив боротьбі зі реноме «залізної вчасності» Укрзалізниці. Але знову ж таки – головне це надійність, головне – безпека подорожі

Шановні друзі! Продовжувати рух сьогодні – це щоденний ризик. Говоримо про це відверто. Варіант авіаліній, які згорнули свою роботу відразу ж зі старту повномасштабного – для нас НЕ варіант, бо країна має рухатись, тримати та набирати темп. Складно, але ми приймали рішення – відновлювати сполучення в Краматорськ після жахливої трагедії, їхати до Херсона відразу після деокупації, повертатись до інших прифронтових громад, їхати туди – куди потрібно їхати українціям. Давайте, як і в перші місяці після вторгнення ворога в 2022-му, об’єднаємось, будемо максимально пильними, будемо ставитись один до одного з розумінням, а до праці залізничників – із максимальною повагою з тим, щоб сфокусовано, в тонусі пройти цей період загострених ризиків! – додав Олександр Перцовський

Ще новини України: Україна переписала правила війни для всього світу: WP про наслідки операції «Павутина»

Пошук
e-mail
Важливі
Новини
Lite
Отримати допомогу
Радіо